Hotel Westin zmienił się w tusz do rzęs
Ruszyła kampania launchująca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework. Maybelline New York (L’Oréal Polska) postawiło na silną kampanię w digitalu oraz przejęcie przestrzeni miejskiej w Warszawie. Za akcję odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM).
Kampania promująca maskarę trwa od czerwca, ale to w lipcu hotel Westin przeistoczył się w tusz do rzęs – co stanowi dopiero początek niestandardowych aktywacji, które planowane są przez Maybelline New York w okresie wakacyjnym.
– Po raz pierwszy w historii hotel Westin został nośnikiem reklamowym. Przygotowując kampanię dla naszego klienta chcieliśmy oddać kształt maskary – jej podłużną i smukłą formę. Centralne umieszczenie budynku gwarantuje duży zasięg i viralowy charakter akcji. Instalacja będzie znajdować się na fasadzie hotelu do końca lipca – komentuje Aleksandra Szymanowska-Takagi, integrated communication manager, Wavemaker.
Kampania 360 stopni skierowana jest do młodych kobiet z pokolenia Z i Y poszukujących jakościowych nowości – bez kompromisów. Głównym celem kampanii jest budowa świadomości nowości w portfolio tuszów z serii Lash Sensational i benefitów produktu jakim jest efekt wydłużonych i podkręconych rzęs.
– Jako Maybelline New York chcemy wytyczać nowe trendy w marketingu. W zeszłym roku jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystaliśmy CGI (computer-generated imagery) np. przy okazji kampanii podkładu Super Stay 24H Skin Tint, maskary Sky High czy pomadki Vinyl Ink. W tym roku poszliśmy o krok dalej – nasza najnowsza maskara jest realna i znajduje się na bardzo eksponowanym budynku w Warszawie. Ta kampania to dopiero początek naszych wakacyjnych działań. W sierpniu planujemy dużo niespodzianek – z muzycznymi atrakcjami na czele – dodaje Patrycja Jakubowska, brand business leader Poland & Baltic HUB Maybelline New York.
Maskarę Maybelline-Firework można również ujrzeć na dwóch siatkach outdoorowych przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie. Dodatkowo - we wszystkich dostępnych placementach w centrum handlowym Westfield Arkadia. W stolicy znajduje się także 340 citylightów.
Kampania wspierana jest działaniami z obszaru advocacy, które realizowane są przez agencję Enyo. Za kreację odpowiada MullenLowe Warsaw. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Kampania launchowa odbywa się w kanałach takich jak: TV, digital oraz outdoor.
Dołącz do dyskusji: Hotel Westin zmienił się w tusz do rzęs