Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki
Ruszyła loteria napojów marki Hortex, wspierana kampanią reklamową, przygotowaną przez Opus B, Papaya Films, Mediacom, Studio Televisor, F11 i Pure Play. Loterię organizuje Grzegrzółka&KO.
Loteria trwa od 24 czerwca do 11 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić napój Hortex w promocyjnym opakowaniu i dokonać prawidłowego zgłoszenia poprzez podanie kodu spod nakrętki butelki oraz swoich danych w formularzu rejestracyjnym na stronie Szczeryznatury.pl.
Do wygrania ponad 1000 nagród w tym cztery dwuosobowe wycieczki, po jednej do Brazylii, USA, Japonii i na Madagaskar, iPhony oraz nagrody pieniężne.
Loterię wspiera kampania w telewizji i internecie.
Organizatorem loterii jest Grzegrzółka&KO. Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej oraz komunikacji telewizyjnej.
Za produkcję spotów telewizyjnych w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Televisor.
Za komunikację w internecie - w tym przygotowanie strony konkursowej - odpowiada F11, a zakup mediów Mediacom (TV) i Pure Play (digital).
Dołącz do dyskusji: Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki