Havas PR Warsaw wsparł projektowo Francusko-Polską Izbę Gospodarczą
Havas PR Warsaw jako partner wspierał tegoroczną edycję badania „CSR w praktyce- Barometr CCIFP”, prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.
Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Jak wynika z najnowszej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata, a ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze.
Jako następne, przedsiębiorcy wskazują konieczność zapewnienia czystej i dostępnej energii, równości płci oraz dobrej jakości edukacji. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych, ale coraz większe znaczenie mają oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla 50% firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęć wprowadzania prawdziwej zmiany.
Integralną częścią badania są wyniki ankiety przeprowadzonej już po raz szósty, przez Havas Media Group Polska na próbie 1052 dorosłych konsumentów na temat ich świadomości i oczekiwań w zakresie działań CSR.
Dołącz do dyskusji: Havas PR Warsaw wsparł projektowo Francusko-Polską Izbę Gospodarczą