Hand Made wygrała przetarg reklamowy Amway
Agencja Hand Made wygrała przetarg reklamowy Amway. Będzie odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego oraz wprowadzenie na rynek nowego produktu firmy.

Hand Made wygrała przetarg na launch profesjonalnej nakładki, kompatybilnej z urządzeniem Artistry Dermasonic Device. Nowa końcówka ma zapewnić komfort i poprawiać jakość skóry w okolicach oczu, a także ułatwić wchłanianie przez skórę produktów pielęgnacyjnych z serii Artistry.
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za wprowadzenie na rynek nowego produktu Amway - końcówki Eye attachment do urządzenia Artistry Dermasonic. W ramach współpracy powstał koncept kreatywny, a także platforma komunikacji urządzenia Artistry Dermasonic Device oraz linii kosmetyków pielęgnacyjnych. Działania obejmują wszystkie rynki europejskie.
Agencja odpowiada zarówno za launch nakładki, jak i kompleksowe działania promocyjne dotyczące całego urządzenia wraz z linią kosmetyków do twarzy. W ramach współpracy powstało produktowe story, materiały promocyjne oraz spot reklamowy dedykowany wszystkim rynkom europejskim z odpowiednimi wersjami językowymi oraz sesja zdjęciowa urządzenia.
Hand Made jak dotąd odpowiadała bowiem m.in. za wprowadzenie na rynek serii produktów Artistry oraz Nutrilite, a także kampanię promocyjną w social mediach marki Amway.
Amway to rodzinna firma sektora sprzedaży bezpośredniej z siedzibą w Ada (Michigan) w USA.
Dołącz do dyskusji: Hand Made wygrała przetarg reklamowy Amway