Guinness przypomina kolejne archiwalne reklamy (wideo)
Rusza druga faza kampanii reklamowej z okazji 250-lecia istnienia piwa Guinness.
Irlandzkie browary świętują swój jubileusz przypominaniem starych spotów. W styczniu w brytyjskiej telewizji jako pierwsze pojawiły się reklamy z lat 50., a teraz na ekrany wracają dwie z najbardziej rozpoznawalnych reklam Guinnessa w historii: 'The Island' i 'Anticipation'.
Pierwsza z nich, wielokrotnie nagradzana i znana również jako 'Tá siad ag teacht', debiutowała w roku 1977. Zdobyła ona m.in. Srebrnego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes oraz prestiżową nagrodę Clio Award, a w czerwcu 1999 roku została uznana w głosowaniu czasopisma Marketing reklamą stulecia w Irlandii.
Z kolei spot 'Anticipation' po raz pierwszy został wyemitowany w 1994 roku. Występuje w nim irlandzki aktor Joe McKinney, tańczący wokół kufla z Guinnessem w rytm wykonywanego przez Perez Prado Orchestra utworu 'Guaglione'.
"'The Island' i 'Anticipation' to dwie najbardziej kochane i najczęściej omawiane reklamy Guinnessa. Jako część naszej kampanii 'Classic Ads'. która świętuje 250 niezwykłych lat Guinnessa, wrócą one w tym miesiącu na nasze ekrany. Reakcja na naszą kampanię jest wspaniała. wiemy, że wiele osób szczególnie czekało właśnie na te reklamy" - mówi Grainne Wafer, menadżer ds. marketingu w irlandzkich browarach.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Guinness przypomina kolejne archiwalne reklamy (wideo)