SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Great Open House będzie reklamować nowy produkt Nestlé

Agencja Great Open House wygrała przetarg na obsługę reklamową karmy dla kotów Felix, którą do sprzedaży w Polsce wprowadza Nestlé. Współpraca jest zaplanowana na rok.

Great Open House odpowiada za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację niestandardowych działań promujących markę Felix Purina. Jej brand hero będzie sympatyczny kot Felix.

Cała akcja obejmie promocję konsumencką, samplingi produktu, działania street marketingowe i ambientowe, eventy road show oraz aktywności w social mediach. Nie będą natomiast wykorzystywane narzędzia ATL.
 

Obsługa Felix Puriny przez Great Open House jest zaplanowana na rok.

Dołącz do dyskusji: Great Open House będzie reklamować nowy produkt Nestlé

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl