SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google ogranicza wyświetlanie reklam firmom z niepotwierdzoną historią

Google ogłosiło nowe podejście do poprawy przejrzystości reklam w ramach programu „Poznaj się”.  Zasada “Ograniczone wyświetlanie reklam” ma na celu zmniejszenie ryzyka oszustw i zapobieganie mylącym i wprowadzającym w błąd reklamom.

– Chociaż chcemy zapewnić użytkownikom możliwość interakcji z trafnymi i pomocnymi reklamami, ta zasada zmniejszy ryzyko, że zobaczą wprowadzającą w błąd lub mylącą reklamę od reklamodawcy o niepotwierdzonej historii – napisał na blogu Alejandro Borgia, dyrektor ds. zarządzania produktami w Google.

Zasady, które będą wprowadzane stopniowo, będą miały zastosowanie do tych reklamodawców, którzy będą kierować swoje kampanie reklamowe na określone marki.

Na przykład Google wdroży tę zasadę, jeśli związek między reklamodawcą a marką, do której odnosi się jego reklama, jest niejasny. Jest to obszar, w którym Google chce mieć pewność, że użytkownicy wchodząc w interakcję z reklamą dobrze wiedzą, z kim mają do czynienia.

Reklamodawcy, którzy nie mają pozytywnej, trwałej historii “dobrego zachowania”, mogą mieć - w związku z nowymi zasadami - ograniczoną liczbę wyświetleń zw miarę budowania swojej historii na platformie.

Google przekazał także reklamodawcom wskazówki, które mogą wykorzystać w kampaniach, aby stworzyć przejrzyste reklamy – m.in. przypinając swoją domenę do tytułu reklamy, zwłaszcza jeśli nie jest to marka powszechnie znana w internecie.

"Ważne jest dla nas również, aby nasza platforma była otwarta dla nowych reklamodawców i dawała im możliwość dostarczania przydatnych doświadczeń” – napisano na blogu. - „Ta zasada nie blokuje ani nie usuwa żadnych reklam z naszej platformy, a wszelkie ograniczenia dotyczące reklam będą miały zastosowanie tylko w określonych sytuacjach, np. gdy użytkownik może zostać zdezorientowany tożsamością marki reklamodawcy”.

Dołącz do dyskusji: Google ogranicza wyświetlanie reklam firmom z niepotwierdzoną historią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl