Goliath Polska reklamuje grę „Piggy Pop” (wideo)
Firma Goliath Polska rozpoczęła w telewizji i w internecie kampanię reklamową promującą grę dla dzieci „Piggy Pop”. Za jej obsługę mediową odpowiada agencja K2 Media.
Kampania promująca grę dla dzieci Piggy Pop produkowaną przez Goliath Polska ruszyła w poniedziałek.
Spoty reklamowe w sposób humorystyczny pokazują, jak silne pozytywne emocje budzi gra „Piggy Pop” wśród najmłodszych.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, głównie w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network i teleTOON+ oraz w internecie (m.in. w serwisach VoD).
Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja K2 Media.
Dołącz do dyskusji: Goliath Polska reklamuje grę „Piggy Pop” (wideo)