„Gogglebox” hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów
Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 601 tys. widzów, o 158 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Dziewiąty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 10 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 601 tys. osób, co przełożyło się na 5,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 24 września br. Przyciągnął on uwagę 684 tys. osób.
Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 2,13 proc., a w grupie 16-49 było to 2,83 proc. Oznacza to, że program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 158 tys. widzów. Siódmą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 443 tys. osób, co przełożyło się na 3,86 proc. udziału w grupie 4+ i 5,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
TTV w paśmie emisji programu, czyli w poniedziałki w godz. 22.02-22.59 ma 5,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji piąte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja z udziałem na poziomie 9,40 proc. jest trzecia.
Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.
Dołącz do dyskusji: „Gogglebox” hitem TTV. Program zyskał 158 tys. widzów