Gadżety w czasopismach
Film o filmie w Filmie, książka w "Wiedza i Życie"
Pomysł dodania płyty o charakterze "making off" wpisuje się w linię promowania rodzimych produkcji i mamy nadzieję, ze wzbogaci zawartość miesięcznika oraz spodoba się czytelnikom. Jest to ze strony magazynu próba pokazania, ze dodawanie płyt do czasopism nie jest wyłącznie zabiegiem marketingowym ale ma wzbogacać standardowe papierowe wydanie - informuje wydawca.
Tymczasem do sierpniowego numeru miesięcznika "Wiedza i Życie" dołączono w prezencie dla Czytelników książeczkę pt. "Główkołamki". Magazyn w niezmienionej cenie jest w sprzedaży od 29 lipca.
Wprowadzeniu na rynek sierpniowego numeru towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty), na łamach "Gazety Wyborczej", jej dodatków oraz czasopism Agory. Kampania została przygotowana we własnym zakresie przez dział marketingu Czasopism.
Inne
Dołącz do dyskusji: Gadżety w czasopismach