Fonia kupuje marketingową część Selectivv
Fonia, operator aplikacji rabatowej i dostawca usług telekomunikacyjnych, kupuje część firmy Selectivv, agencji marketingu cyfrowego specjalizującej się w analizie danych i realizacji kampanii reklamowych online. Szczegóły transakcji nie są znane.
Firma Selectivv na polskim rynku jest znana przede wszystkim z realizacji badań rynkowych na użytkownikach urządzeń mobilnych i precyzyjnych, targetowanych działań reklamowych realizowanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i analizy zbiorów danych do celów reklamowych (Big Data). I to właśnie ta druga część biznesu ma trafić do właścicieli Fonii. Marka Selectivv na rynku pozostanie i w dalszym ciągu będzie realizować projekty badawcze.
– Selectivv skupi się na badaniach rynkowych, a Fonia.digital będzie oferować cyfrowy marketing na znacznie szerszą skalę - mówi Piotr Bronarski, dyrektor sprzedaży selectivv.
Szczegóły transakcji objęto tajemnicą.
– Przejęcie biznesu marketingowego Selectivv pozwoli nam te dane wzbogacić o informacje pochodzące z ponad 350 tys. aplikacji i 17 mln stron mobilnych. Dzięki temu będziemy mogli bardzo precyzyjnie docierać do ponad 20 mln kupujących i realizować szerokie spektrum usług reklamowych wpisujących się w oczekiwania zarówno konsumentów, jak i marek jednocześnie. Jestem przekonany, że nikt wcześniej nie był w stanie łączyć kupujących i marek tak skutecznie i tak kompleksowo, jak my – przekonuje Tomasz Mazek z Fonii.
Selectivv wzmocni biznes Fonii
Wykorzystując własną bazę danych użytkowników i dane oraz technologię Selectivv, Fonia będzie oferować domom mediowym i firmom kompleksowe kampanie online skierowane do osób zainteresowanych zakupami z wykorzystaniem reklam display, SMS, mail po media społecznościowe.
– My doskonale wiemy, że ktoś chce kupić buty, telewizor czy wyjechać na wakacje i możemy pomóc marce do takiego konsumenta dotrzeć z ofertą rabatową w czasie podejmowania decyzji zakupowej. Marka trafiając prosto do klienta, może istotnie zwiększyć sprzedaż i ograniczyć koszty marketingu. Dla jednej z sieci z elektroniką wygenerowaliśmy w ten sposób dodatkową sprzedaż miesięczną na poziomie 1,6 mln zł, a teraz będziemy mogli te działania prowadzić jeszcze skuteczniej – zaznacza Tomasz Mazek.
Fonia rozpoczęła działalność niemal dokładnie rok temu – we wrześniu 2022 r. W pierwszym etapie jej klienci mogli korzystać z usług telefonii komórkowej i internetu mobilnego w zamian za emisję reklam na smartfonie, a także korzystać z kuponów rabatowych oraz usług cashback w sklepach internetowych.
Zakup części Selectivv nie wpłynie na ofertę Fonii dla odbiorców indywidualnych.
Dołącz do dyskusji: Fonia kupuje marketingową część Selectivv
Nic się nie zmienia...
https://rejestr.io/krs/890861/fonia-telecom
Sprzedaż między spółkami! to powinno do UOKiK iść