Piotr Bronarski i Emilia Grabuś przeszli do Selectivv
Do zespołu firmy Selectivv, zajmującej się analizami big data i kampaniami marketingowymi na urządzeniach mobilnych, dołączyli Piotr Bronarski (poprzednio w Cityboard Media) i Emilia Grabuś (wcześniej m.in. w GroupM i „Briefie”).
Piotr Bronarski jako jako business development manager będzie odpowiedzialny w Selectivv za rozwój sprzedaży, negocjacje oraz obsługę nowych i obecnych klientów.
Poprzednio przez 4,5 roku pracował w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media kolejno jako account manager i senior account manager odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną. Zajmował się współpracą z klientami strategicznymi takimi jak Orlen, Maspex, Lotos czy mBank. Pozyskiwał też nowych klientów i rozwijał sprzedaż firmy.
Emilia Grabuś w Selectivv będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz realizację kampanii mobile w modelu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI), a także kampanii Google Ads. Poprzednio była związana z GroupM, gdzie odpowiadała za tworzenie strategii komunikacji w obszarze audience planningu. Do jej zadań należało przygotowywanie rekomendacji dla klientów, analiza grupy docelowej i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych. Ma a dorobku projekty dla takich firm i marek jak: KappAhl, Biedronka, H&M, Karcher, Polpharma, C&A, Colgate-Palmolive, Mars, Opel, Ford czy Subway.
Wcześniej pracowała w „Briefie”, gdzie prowadziła bieżącą komunikację dla marki w social mediach oraz koordynowała organizację rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.
Dołącz do dyskusji: Piotr Bronarski i Emilia Grabuś przeszli do Selectivv