Fonia Telecom tworzy własny dział reklamowy, na czele Beata Bieniek
Rusza Fonia.Digital - agencyjny dział operatora Fonia Telecom, łączący możliwości dostawcy usług telekomunikacyjnych i agencji reklamowej. Zespół rozwija Beata Bieniek.
Specjalizacją Fonia.Digital są kampanie oparte o dokładne preferencje zakupowe użytkowników. Realizowane są one przy pomocy reklam w aplikacjach mobilnych operatora, komunikatów push, mailingu, SMS oraz mediów społecznościowych.
Na co dzień, Fonia Telecom świadczy usługi telekomunikacyjne (karta SIM oferujące darmowe połączenia głosowe, smsy oraz Internet), jak również daje swoim użytkownikom dostęp do ekskluzywnych kuponów rabatowych oraz oferuje usługę cashback w najpopularniejszych sklepach internetowych.
Na czele Beata Bieniek
Za rozwój agencyjny Fonia.Digital odpowiedzialna będzie jest Beata Bieniek - menedżer od ponad 20 lat związana z branżą reklamy mediów. Od 2013 roku rozwijała zespół agencyjny firmy Clear Channel Poland specjalizującej się w reklamie outdoorowej, pełniąc funkcję wicedyrektor sprzedaży oraz head of agency team. W swojej karierze wprowadzała na rynek ofertę Digital OOH czy we współpracy na międzynarodowym poziomie struktur sprzedażowych Clear Channel International.
Jako menadżer zespołu agencyjnego współpracowała m.in. z GroupM, Publicis Group, Havas Media, Dentsu Polska i agencjami zagranicznymi.
Dołącz do dyskusji: Fonia Telecom tworzy własny dział reklamowy, na czele Beata Bieniek