Cinema City z kampanią reagującą na burze. To promocja filmu "Thor: Miłość i Grom"
Sieć kin Cinema City rozpoczęła kampanię seansów nowego filmu Marvela "Thor: Miłość i Grom".
8 lipca w Polsce miał premierę film produkcji Marvel Studios "Thor: Miłość i Grom". Film opowiada kolejne przygody tytułowego Boga Piorunów, który tym razem musi zmierzyć się z Rzeźnikiem Bóstw Gorrem.
Cinema City kreatywnie promuje "Thor: Miłość i Grom"
Cinema City w ramach kampanii promującej seanse filmu w swojej sieci kin, uruchomiło kreatywne displaye, które “reagują” na warunki pogodowe.
Lipiec w Polsce uznawany jest za sezon burzowy, jest to też miesiąc z największą średnią opadów w roku. Dlatego Feeders Agency zaproponowało pomysł, który wykorzystuje możliwości kampanii programmatic, które reagują na warunki pogodowe, panujące na danym obszarze.
Gdy nadchodzi burza, odbiorcy widzą kreacje z hasłem “Nadchodzi burza, bóg piorunów przybywa! Zobacz go na własne oczy w Cinema City”. Gdy świeci słońce pojawiają się kreacje z hasłem “Słoneczna pogoda, bóg piorunów relaksuje się! Ty też zrelaksuj się w Cinema City”.
Kampania wyświetlana jest szeroko w internecie, z uwzględnieniem znanych stron pogodowych tj. AccuWeather, TwojaPogoda, Meteo.pl i pogoda.interia.pl.
Za ideę kreatywną i przygotowanie assetów kampanijnych odpowiada Feeders Agency, które na stałe współpracuje z Cinema City (m.in. prowadząc obsługę kanałów social media marki) od ponad dwóch lat.
Dołącz do dyskusji: Cinema City z kampanią reagującą na burze. To promocja filmu "Thor: Miłość i Grom"