SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"

Filip Chajzer został ambasadorem tegorocznej edycji akcji "Podwórka Nivea", w ramach której firma buduje dla dzieci strefy zabawy i rozwoju talentów. Za realizację kampanii odpowiada GoldenSubmarine we współpracy z XS Events, OMD i Partner of Promotion.

"Podwórka Nivea" to CSR-owy program firmy Nivea, wspierający lokalne społeczności. Jego celem jest zachęcenie rodziców do pielęgnowania talentów swoich dzieci poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Powstające w ramach kampanii podwórka są przestrzenią do rozwoju uzdolnień dzieci oraz miejscem zabawy.

Ambasadorem tegorocznej edycji akcji jest prezenter TVN Filip Chajzer. Jego wizerunek wykorzystywany jest w materiałach promocyjnych akcji, w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

W tym roku Nivea po raz czwarty zbuduje łącznie 20 podwórek. Aby wziąć udział w akcji, należy na stronie internetowej zgłosić potencjalną lokalizację podwórka (opcjonalnie dodać film lub prezentację talentów dzieci), a następnie zebrać głosy w internetowym głosowaniu. Miejsca z największą liczbą głosów będą kolejnym podwórkiem Nivea. Pięć podwórek zostanie wybrane przez jury przed startem ogólnego głosowania, na podstawie nadesłanych filmów i prezentacji. Lokalizacje można zgłaszać do 30 kwietnia, a głosowanie potrwa do 21 czerwca.

Markę Nivea w digitalu obsługuje agencja GoldenSubmarine, która odpowiada za przygotowanie całości akcji.

Zakup mediów powierzono OMD, komunikację PR - agencja Partner of Promotion, a agencja XS Events zajmuje się kwestiami formalnymi i procedurą (zgłoszeniami konkursowymi, call center, kontaktem z gminami i szkołami, kwestiami regulaminowymi akcji etc.).

Dołącz do dyskusji: Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
przesłodzony
za dużo go - jest denerwujący
odpowiedź
User
Tymon
Strzał w kolano. Tez ambasadora sobie znaleźli...
odpowiedź
User
NickT
Słaby i sztuczny jest pan młody Chajzer. Ojciec jeszcze ujdzie ale pan Filip to słabe to. Ciekawe że go tak promują.
odpowiedź