Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"
Filip Chajzer został ambasadorem tegorocznej edycji akcji "Podwórka Nivea", w ramach której firma buduje dla dzieci strefy zabawy i rozwoju talentów. Za realizację kampanii odpowiada GoldenSubmarine we współpracy z XS Events, OMD i Partner of Promotion.
"Podwórka Nivea" to CSR-owy program firmy Nivea, wspierający lokalne społeczności. Jego celem jest zachęcenie rodziców do pielęgnowania talentów swoich dzieci poprzez wspólne, aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Powstające w ramach kampanii podwórka są przestrzenią do rozwoju uzdolnień dzieci oraz miejscem zabawy.
Ambasadorem tegorocznej edycji akcji jest prezenter TVN Filip Chajzer. Jego wizerunek wykorzystywany jest w materiałach promocyjnych akcji, w tym na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.
W tym roku Nivea po raz czwarty zbuduje łącznie 20 podwórek. Aby wziąć udział w akcji, należy na stronie internetowej zgłosić potencjalną lokalizację podwórka (opcjonalnie dodać film lub prezentację talentów dzieci), a następnie zebrać głosy w internetowym głosowaniu. Miejsca z największą liczbą głosów będą kolejnym podwórkiem Nivea. Pięć podwórek zostanie wybrane przez jury przed startem ogólnego głosowania, na podstawie nadesłanych filmów i prezentacji. Lokalizacje można zgłaszać do 30 kwietnia, a głosowanie potrwa do 21 czerwca.
Markę Nivea w digitalu obsługuje agencja GoldenSubmarine, która odpowiada za przygotowanie całości akcji.
Zakup mediów powierzono OMD, komunikację PR - agencja Partner of Promotion, a agencja XS Events zajmuje się kwestiami formalnymi i procedurą (zgłoszeniami konkursowymi, call center, kontaktem z gminami i szkołami, kwestiami regulaminowymi akcji etc.).
Dołącz do dyskusji: Filip Chajzer promuje "Podwórka Nivea"