SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,06 mln widzów „Farmy 2” w Polsacie

Drugi sezon reality-show Polsatu „Farma” po niemal dwóch tygodniach emisji ogląda średnio 1,06 mln widzów. Jest to o 90 tys. osób mniej niż miała pierwsza seria programu nadawana w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Marcelina Zawadzka oraz Ilona Krawczyńska wraz z uczestnikami w programie „Farma 2”; fot. Kala Kielbasinska Marcelina Zawadzka oraz Ilona Krawczyńska wraz z uczestnikami w programie „Farma 2”; fot. Kala Kielbasinska

Średnia widownia pierwszych dziewięciu odcinków nowego reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 2 do 12 stycznia 2023 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,06 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 7,88 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,32 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 11 stycznia. Śledziło ją średnio 1,17 mln osób.

„Farma 2” w porównaniu do nadawanego w styczniu ub.r. pierwszego sezonu straciła 90 tys. oglądających. Od 17 stycznia do 1 lutego ub.r. program śledziło 1,15 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 8,12 proc., 10,77 proc. i 9,78 proc. udziału.

Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody.

Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. - Czeka ich nie tylko ciężka rolnicza codzienność, ale też zadania tygodniowe sprawdzające ich umiejętności i siłę charakteru. Między mieszkańcami gospodarstwa zawiążą się przyjaźnie oraz sojusze, ale przede wszystkim będzie liczyła się rywalizacja! Przed nimi zacięte pojedynki, ekscytujące starcia i wyzwania - czytamy w opisie.

Co tydzień z „Farmą” żegnają się kolejni uczestnicy, a zwycięzca zdobędzie tytuł Farmera Roku i nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł.  Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.

Zdjęcia do drugiej polskiej edycji programu realizowane były latem ub.r..

Gospodyniami „Farmy” są Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,06 mln widzów „Farmy 2” w Polsacie

58 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zuzka M
Straszna w tej edycji jest Ilona Krawczyńska. Przychodzi do tych uczestników wymalowana jak na scenę i się szarogęsi. Niech lepiej sama za widły się złapie
1 1
odpowiedź
User
Marek
Nie można porównać wyników "analogicznego" okresu rok wcześniej, bo w 2022 roku Farma ruszyła w połowie stycznia. Ten sezon jest o dwa tygodnie dłuższy i zaczął się dwa tygodnie wcześniej.
0 0
odpowiedź
User
dlg
Niezły wynik.
0 1
odpowiedź