SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w lutym br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w kioskach i salonikach prasowych w lutym 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 276 776 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,28 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,91 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 130 834 egz., notując spadek o 8,10 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,41 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku najbardziej w zestawieniu - o 22,59 proc. i wyniosła 81 333 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,94 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: „Fakt” z najwyższą sprzedażą kioskową, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
Rzecz w tym, że tu nie ma ANI JEDNEGO wzrostu sprzedaży. Same minusy. I trudno określić, czy istnieje dno spadków(zapewne jakieś istnieje; nadal jest w Polsce np. Kilku zdunów i bednarzy).
odpowiedź
User
Bolek
W porównaniu do tego co było 15 lat temu to poziom dziennikarstwa spadł bardziej niż sprzedaż. Nie ma już ciekawych autorów z autorytetem. Parująca kupa a nie papierowe media.
odpowiedź
User
arnie
. Parująca kupa a nie papierowe media.

Ale żeś chłopie celnie trafił. GRATULACJE :)
odpowiedź