Facebook: funkcja Custom Audiences dla wszystkich reklamodawców
Facebook zapowiedział, że funkcja Custom Audiences będzie wkrótce dostępna dla każdego reklamodawcy.
Funkcja Custom Audiences była wcześniej dostępna wyłącznie za pośrednictwem takich narzędzi jak Facebook API oraz Power Editor. Teraz stanie się ona częścią każdego panelu administratora reklamodawcy i pozwoli na wykorzystanie istniejącej listy obecnych klientów (w tym MailChimps) także na Facebooku. Dzięki wprowadzonym zmianom zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe, jednoosobowe firmy będą mogły w prosty sposób tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku w oparciu o cel biznesowy.
Custom Audiences nie pozwala na wykorzystywanie prywatnych danych użytkowników bez ich zgody. Nie zmienia się także zakres kontroli, jaki użytkownicy mają nad wyświetlanymi im reklamami.
Funkcja Custom Audiences została już udostępniona wybranym reklamodawcom w USA. Wszyscy mają otrzymać do niej dostęp przed końcem listopada br.
Dołącz do dyskusji: Facebook: funkcja Custom Audiences dla wszystkich reklamodawców