Fabryka Marketingu zajmie się kampaniami resortu rolnictwa w internecie
Agencja Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na realizację jego kampanii w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Ministerstwa Rolnictwa dotyczył na zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia w internecie oraz w mediach społecznościowych kampanii edukacyjnych i informacyjnych z zakresu działania ministerstwa.
Resort rolnictwa do współpracy wybrał Fabrykę Marketingu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja ta będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie kampanii, kreację i przygotowanie formatów reklamowych, realizację kampanii, monitoring i analizę prowadzonych działań komunikacyjnych oraz doradztwo.
Umowa zostanie zawarta na rok. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,34 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu zajmie się kampaniami resortu rolnictwa w internecie