Eurosport w Facebook
Grupa Eurosport uruchomiła w serwisie społecznościowym Facebookspecjalną aplikację. Jest ona skierowana do wszystkich fanów piłkinożnej i dostępna w pięciu językach.
Jest to pierwsza usługa Eurosportu adresowana do użytkownikówjednego z największych portali społecznościowych na świecie.Aplikacja jest dostępna w pięciu wersjach językowych: angielskiej,francuskiej, niemieckiej, hiszpańskiej i włoskiej. Francuska wersjausługi została uruchomiona 21 kwietnia i do dzisiaj korzysta z niejjuż ponad 78 tysięcy użytkowników.
- Bardzo się cieszymy z naszej obecności w największym serwisiespołecznościowym na świecie - powiedział Arnaud Maillard, dyrektorinternetu w Eurosporcie. - Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniemnaszej internetowej oferty, proponując użytkownikom nowe produktyzwiązane ze sportem - dodał.
Nowa aplikacja Facebook jest jedną z wielu projektów, któreEurosport planuje uruchomić do końca 2008 roku. Ostatnio stacjaodnowiła swoje internetowe serwisy we Francji, Szwecji, Rosji orazChinach. Nowe serwisy są o wiele prostsze w obsłudze i nawigacji,zoptymalizowane dla treści generowanych przez użytkowników i mająbogatą sekcję wideo.
Dołącz do dyskusji: Eurosport w Facebook