Europa blisko pokonania USA w wydatkach na reklamę online
Europa jest na dobrej drodze do pokonania w przyszłym roku Stanów Zjednoczonych pod względem wielkości nakładów na internetową reklamę.
Tak przynajmniej twierdzi organizacja Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe), z której danych wynika, że w pierwszej połowie bieżącego roku w wielu krajach naszego kontynentu wydatki na reklamę online rosły w dwucyfrowym tempie.
Najwyższy, 20-proc. wzrost odnotowano w Hiszpanii, a druga była Polska z wzrostem o 18 proc. Następne w kolejności kraje to: Włochy (wzrost o 15 proc.), Wegry (o 11 proc.), Wielka Brytania, Francja i Bułgaria (o 10 proc.) oraz Rumunia (o 8 proc.).
IAB Europe przewiduje, że przy takich wskaźnikach wzrostu Europa pokona USA w wydatkach na reklamę online latem 2011 roku.
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: Europa blisko pokonania USA w wydatkach na reklamę online