Encyklopedia papieska od Edipresse
Wydawnictwo Edipresse Polska S.A. postanowiło uczcić 25 rocznicę Pontyfikatu Jana Pawła II
|
"Wiemy, że istnieje potrzeba stworzenia wiarygodnego i całościowego kompendium wiedzy na temat Ojca Świętego, dlatego wobec ogromnej liczby publikacji na ten temat zdecydowaliśmy się stworzyć dzieło zupełnie wyjątkowe- jedyną na świecie Encyklopedię Papieską. Również wyjątkowe jest nasze podejście marketingowe do tej publikacji. "Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" jest kolekcją i wykorzystuje narzędzia marketingowe typowe dla tego rodzaju produktów. Nowością na polskim rynku jest sposób dystrybucji -encyklopedia sprzedawana będzie jednocześnie w punktach sprzedaży prasy, księgarniach i klubach wysyłkowych. Nasze doświadczenie przy wydawaniu dwutygodnika "Księga Świętych" pozwala nam precyzyjnie określić potencjalnego czytelnika, jego potrzeby, zainteresowania i możliwości finansowe"- mówi Bartłomiej Hański, dyrektor ds. nowych projektów Edipresse Polska S.A.
"Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" ukaże się w nakładzie 230 tysięcy egzemplarzy. Sprzedaży pierwszego tomu encyklopedii będzie towarzyszyła kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialny był dział marketingu Edipresse Polska S.A. Zakupem mediów zajął się Universal McCan.
Edipresse
Dołącz do dyskusji: Encyklopedia papieska od Edipresse