„Dziecku odmówisz?” w reklamach wafelków Grześki (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wafelków Grześki (produkowanych przez firmę Colian) przekonująca, że każdy ma w sobie wewnętrzne dziecko. Akcję, pod hasłem „Dziecku odmówisz?”, przygotowały i realizują firmy Just, Opus Film i Universal McCann.
Bohaterem nowego spotu Grześków jest mężczyzna, który przypadkowo ma okazję przypomnieć sobie, jak w dzieciństwie jeździł na deskorolce, a potem stara się wymienić ten sprzęt u syna na promowany wafelek, pytając przekornie: „Dziecku odmówisz?”.
- Ideą kreatywną komunikacji jest założenie, że każdy ma w sobie coś z dziecka. Prosty scenariusz pozwalający na silne wyeksponowanie emocji dziecka, jak i dorosłego ojca, który odkrywa w sobie chwile beztroski, pokazuje sposób na zbudowanie dobrej, pozytywnej relacji z synem. Ojciec, który ma w sobie wewnętrzne dziecko zupełnie przypadkiem, znajduje klucz do świata swojego syna. W naturalny sposób imponuje mu, co zbliża ich do siebie - opisuje przekaz reklamy Beata Telega, senior brand manager w Colian. - Wybór koncepcji komunikacji został podyktowany jej wysoką atrakcyjnością, dużą pojemnością formatu oraz możliwościom eksploatacji na różnych nośnikach - dodaje.
W ub.r. Grześki reklamował animowany Obywafel pod hasłem „Bądź grześki! Chrup swoje!” (zobacz szczegóły). Natomiast dwa lata temu marka była promowana pod hasłem „Zero bujdy” (więcej na ten temat), a jeden ze spotów, pokazujący jak dzieci dowiadują się od matki, że mężczyzna, z którym bawią się w domu, nie jest ich ojcem, wpłynęło ponad tysiąc skarg do Komisji Etyki Reklamy dotyczących głównie trywializowania więzi rodzinnych (więcej o tym).
Motyw powrotu dorosłych do dzieciństwa wykorzystuje też obecnie sieć elektromarketów Media Markt w kampanii pod hasłem „Odkryj w sobie dziecko” (przeczytaj więcej na ten temat).
Akcja reklamująca Grześki jest prowadzona od 1 maja w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje tematyczne), internecie (reklamy display i wideo m.in. na YouTube, Facebooku i w serwisach VoD), kinach (sieć Helios i kina niezależne), prasie (magazyny handlowe) oraz w punktach sprzedaży (materiały POSM). Jej pierwsza odsłona potrwa do końca czerwca.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Just. Spot, wyreżyserowany przez Pawła Borowskiego, wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Dziecku odmówisz?” w reklamach wafelków Grześki (wideo)