„Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w 2016 roku. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Mój Piękny Ogród”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w 2016 roku wyniosła 100 650 egz. W porównaniu do 2015 roku zmniejszyła się ona o 0,26 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 74 579 egz., po spadku o 5,26 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 11,91 proc. do 69 735 egz.
Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w ub.r. na poziomie 36 404 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 23,35 proc. Miesięcznik ten rok wcześniej był czwarty.
W grudniu 2016 roku liderem też był „Działkowiec”. Jego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2015 roku zwiększyła się o 0,18 proc. do 90 680 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Wiceliderem był „Mam Ogród” (55 276 egz.; - 11,15 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Przepis na Ogród” (50 798 egz.; w dół o 16,53 proc.).
Najwięcej w tym ujęciu straciła „Magnolia” (Agora) - było to 21,52 proc. do 18 461 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w 2016 roku. „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”