Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił "Naj".
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 338 346 egz. i w porównaniu do I półrocza 2013 roku spadła o 11,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,59 proc. do 264 043 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 182 067 egz., po spadku o 17,49 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 163 298 egz., po spadku w skali roku o 21,10 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
425 708 |
338 346 |
338 346 |
484 329 |
381 921 |
381 455 |
Tina |
368 982 |
264 043 |
264 043 |
441 451 |
320 400 |
320 392 |
Pani Domu |
257 276 |
182 158 |
182 067 |
284 753 |
220 771 |
220 665 |
Naj |
226 483 |
163 298 |
163 298 |
305 269 |
206 976 |
206 968 |
W czerwcu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszył się o 11,46 proc. do 294 707 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (210 387 egz.; w dół o 19,55 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (158 848 egz.; - 11,62 proc.).
Również i tutaj najwięcej stracił „Naj” - było to 24,71 proc. do 124 642 egz.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
396 335 |
294 707 |
294 707 |
445 500 |
332 846 |
332 846 |
Tina |
309 465 |
210 387 |
210 387 |
374 923 |
261 507 |
261 507 |
Pani Domu |
235 650 |
158 939 |
158 848 |
251 009 |
179 816 |
179 725 |
Naj |
188 283 |
124 642 |
124 642 |
252 469 |
165 541 |
165 541 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana