SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił "Naj".

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 338 346 egz. i w porównaniu do I półrocza 2013 roku spadła o 11,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,59 proc. do 264 043 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 182 067 egz., po spadku o 17,49 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 163 298 egz., po spadku w skali roku o 21,10 proc. - największym w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

425 708

338 346

338 346

484 329

381 921

381 455

Tina

368 982

264 043

264 043

441 451

320 400

320 392

Pani Domu

257 276

182 158

182 067

284 753

220 771

220 665

Naj

226 483

163 298

163 298

305 269

206 976

206 968


W czerwcu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszył się o 11,46 proc. do 294 707 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (210 387 egz.; w dół o 19,55 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (158 848 egz.; - 11,62 proc.).

Również i tutaj najwięcej stracił „Naj” - było to 24,71 proc. do 124 642 egz.

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

396 335

294 707

294 707

445 500

332 846

332 846

Tina

309 465

210 387

210 387

374 923

261 507

261 507

Pani Domu

235 650

158 939

158 848

251 009

179 816

179 725

Naj

188 283

124 642

124 642

252 469

165 541

165 541

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
przyjaciółka
to pismo jest najlepsze, więc nie ma co się dziwić, że jest liderem :)
0 0
odpowiedź