SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaży tygodnika "Tina"

W lipcu 2006 roku największy wzrost sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Pani Domu".

Lider segmentu pozostał tygodnik "Tina" (Bauer), którego średnia sprzedaż w lipcu 2006 roku wyniosła 359 218 egz., czyli o 16,7 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 7 proc. a na czwartym ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 48 proc.. Tygodnik "Naj" w lipcu cieszył się mniejszym zainteresowaniem niż rok wcześniej.
 

lipiec

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 560592 359218 698971 431448
Przyjaciółka 575142 335217 607758 362075
Naj 560795 319530 574460 324188
Pani Domu 612290 311430 463791 210334


 
dane za czerwiec 2006 i 2005

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży tygodnika "Tina"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl