Drożeje prenumerata „Tygodnika Powszechnego”, bo Poczta Polska podniosła cenę wysyłki o 60 proc.
Od dzisiaj „Tygodnik Powszechny” podnosi cenę krajowych prenumerat nawet o kilkadziesiąt złotych. Wynika to z 60-procentowej podwyżki cen wysyłki wprowadzonej przez Pocztę Polską. Pismo zaczyna też promocję „Pokolenia” dla najmłodszych i najstarszych prenumeratorów.
Na koniec 2017 roku - jak dowiadujemy się u wydawcy - „Tygodnik Powszechny” prenumerowało blisko 7 tys. osób. W większości są to czytelnicy starsi, odnawiający prenumeratę co roku.
Tymczasem Poczta Polska podniosła z dnia na dzień o 60 procent ceny wysyłki, co znacząco wpłynęło na ceny prenumerat „Tygodnika Powszechnego”. Dotychczas można było wybierać pomiędzy sześcioma opcjami: prenumerata „Krajowa kwartalna priorytet” (109 zł), „Krajowa półroczna priorytet” (209 zł), „Krajowa roczna priorytet” (349 zł), „Krajowa kwartalna ekonomiczna” (99 zł), „Krajowa półroczna ekonomiczna” (189 zł) i „Krajowa roczna ekonomiczna” (299 zł). Różnica pomiędzy prenumeratą „priorytet” i „ekonomiczną” polega tylko na czasie dostarczenia pisma do domu odbiorcy.
Od 21 marca 2018 „Krajowa kwartalna priorytet” kosztuje teraz 119 zł, „Krajowa półroczna priorytet” - 229 zł, „Krajowa roczna priorytet” - 369 zł, „Krajowa kwartalna ekonomiczna” to koszt 109 zł, „Krajowa półroczna ekonomiczna” - 209 zł, a „Krajowa roczna ekonomiczna” - 339 zł. Dodatkowo wydawca wprowadza prenumeratę „Pokolenia”, w ramach której za 300 zł można zaprenumerować pismo na cały rok. Z oferty skorzystać mogą osoby mające mniej niż 26 lub więcej niż 65 lat.
Wydawca zaznacza przy tym, że podwyżka dotyczy tylko nowych prenumerat, opłaconych po 20 marca. Wszyscy, już wykupili prenumeratę, będą z niej korzystać w starej cenie. Cena prenumeraty zagranicznej nie ulega zmianie.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wynosiła 31 532 egz., o 31,36 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Drożeje prenumerata „Tygodnika Powszechnego”, bo Poczta Polska podniosła cenę wysyłki o 60 proc.