Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express
Grupa ZPR Media rozstała się z Dominiakiem Malczewskim, dyrektorem marketingu Grupy Super Express - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Malczewski pracował w firmie przez ponad 10 lat, wcześniej był związany m.in. z Axel Springer i Pentagon Media.
Dominik Malczewski potwierdził nam, że zakończył współpracę z Grupą ZPR Media, nie chciał natomiast przekazać dalszych informacji. Według naszych ustaleń powodem rozstania z nim są oszczędności wprowadzane w firmie w związku ze spowolnieniem gospodarczym.
W zeszłym tygodniu z Grupą ZPR Media po 19 latach pracy pożegnał się Leszek Kozioł, wiceprezes spółki Time oraz prezes Radia Eska i Porozumienia Radiowego Plus. W tym tygodniu wiceprezesem Time’a został Michał Hejka, zachowując poprzednie stanowiska prezesa IDMnetu i Accorp.
Firma zrezygnowała z dalszego wydawania miesięczników „Podróże” i „Żagle”, rozstając się ze wszystkimi osobami z ich redakcji. Ponadto zwolniono zdecydowaną większość pracowników spółki Murator Expo zajmującej się organizacją eventów i targów.
W spółkach Time (wydaje m.in. „Super Express” i SE.pl oraz jest brokerem reklamowych rozgłośni Grupy Radiowej Time) i ZPR Media na mocy porozumień z pracownikami obniżono do września wynagrodzenia i wymiar pracy o 20 proc., natomiast członkowie zarządów i inne osoby z kierownictw będą zarabiały o 20-40 proc. mniej do końca br.
Dominik Malczewski w Grupie ZPR Media przez ponad 10 lat
Dominik Malczewski pracę w Grupie ZPR Media zaczął jesienią 2009 roku. Początkowo był e-commerce directorem w Wydawnictwie Murator, odpowiadał m.in. za uruchomienie sklepów internetowych kilku czasopism.
W listopadzie 2011 roku objął stanowisko dyrektora marketingu „Super Expressu”, który potem rozwinął się w Grupę Super Express, obejmującą też m.in. portal SE.pl, kilka tytułów prasowych i Wydawnictwo Harde. W 2014 roku pełni jednocześnie funkcję dyrektor marketingu stacji Fokus TV
Wcześniej Malczewski pracował już w Muratorze w latach 1998-2004. W latach 2004-2006 był dyrektorem marketingu w Pentagon Media, a w latach 2007-2009 - marketing managerem w Axel Springer.
Według danych ZKDP w lutym br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 111 284, o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal SE.pl w marcu zanotował 10,3 mln użytkowników i 112,89 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express