Dentsu Creative wygrała przetarg Audi
Agencja reklamowa Dentsu Creative (dentsu Polska) obroniła w przetargu budżet na obsługę marki samochodów Audi (Volkswagen Group). Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
Po trwającym kilka miesięcy przetargu, Audi wyłoniło zwycięzcę. Za bieżącą obsługę marki będzie odpowiadać dentsu Creative – globalna sieć kreatywna będąca częścią grupy dentsu.
W ramach obsługi agencja odpowiada za aspekty technologiczne oraz contentowe stron www Audi oraz salonów dealerskich, kreatywne przygotowanie materiałów ATL, BTL, komunikację kampanii sprzedażowych i after sales, a także obsługę profili marki w social mediach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Konkurencja była silna, a zadania przetargowe wymagające. Niemniej to gruntowne zrozumienie celów strategicznych i biznesowych marki Audi, pozwoliło nam w pełni zaadresować potrzeby klienta. Tym samym nasza oferta została najlepiej oceniona i zadecydowała o kontynuacji współpracy - komentuje Mania Kostrzewska, client partner w dentsu Creative.
Nowa umowa agencji z Audi obowiązuje od maja. Zawarto ją na trzy lata, z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Creative wygrała przetarg Audi
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com