DDOB kupiła Szeri Szeri, zostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec
Platforma DDOB zrzeszająca twórców internetowych (należąca do Grupy AdNext) kupiła agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Agencja zmieni nazwę na Szeri by DDOB, w jej kierownictwie pozostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec.
DDOB tłumaczy, że fuzja z Szeri Szeri pozwala rozszerzyć działalność i grupę docelową oraz stworzyć wspólną ofertę obejmującą influencer marketing i social media. Nie podano, ile zapłaciła za udziały Szeri Szeri. Wiadomo natomiast, że przejęła 100 proc. udziałów, a Szeri Szeri w ub.r. miała 5 mln zł wpływów.
- Poszerzenie kompetencji to ważny element strategii rozwoju DDOB. Planujemy otwarcie platformy na nowe rynki, przyspieszanie rozwoju społeczności oraz rozszerzenie funkcjonalności o współtworzenie treści na zasadach crowdsourcingu - komentuje Bartek Sibiga, założyciel DDOB. - Chcemy jeszcze intensywniej stawiać na budowę kompetencji z zakresu influencer marketingu 360, dzięki czemu usługi oferowane przez DDOB będą jeszcze bardziej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów, a także zrzeszanych przez nas twórców - zapowiada.
Szeri Szeri działa od 2013 roku. Do tej pory funkcjonowała jako broker marketingowy obsługujący blogi. Teraz zmienia nazwę na Szeri by DDOB i będzie pozycjonowana jako agencja influencer marketingu i social media.
W kierownictwie spółki pozostaną Michał Łubisz jako prezes i Mateusz Krogulec, dołączy do nich prezes DDOB Bartłomiej Sibiga.
DDOB zarządza platformą społecznościową zrzeszającą 70 tys. twórców internetowych. Działający w niej system umożliwia łączenie twórców z reklamodawcami w celiu optymalnej realizacji kampanii. Ponadto firma ma własne studio produkcyjne.
W ub.r. DDOB zanotowała 3,99 mln zł wpływów ze sprzedaży i 353,9 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: DDOB kupiła Szeri Szeri, zostają Michał Łubisz i Mateusz Krogulec
Nie musi robić ciekawego, ważne, że skutecznie i na dużą już całkiem skalę :-)