DDB Warszawa z dwoma Srebrnymi Lwami za rozkład jazdy McDonald’s
Agencja DDB Warszawa zdobyła kolejne nagrody w konkursie Cannes Lions za reklamę McDonald’s w formie rozkładu jazdy: dwa Srebrne Lwy w kategorii media.
Srebrne Lwy dla rozkładu jazdy McDonald’s zostały przyznane w podkategoriach „Handel i e-commerce, w tym restauracje” oraz „Najlepsze wykorzystanie outdooru”. W poniedziałek reklama otrzymała już Brązowego Lwa w kategorii promo & activation (więcej o tym).
Rozkład jazdy McDonald’s został zainstalowany na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie znajduje się też restauracja tej sieci. Na rozkładzie czas do odjazdu pociągów nie jest podawany nie w minutach, tylko w daniach, które można w tym czasie zjeść w pobliskim McDonaldzie (przeczytaj więcej o reklamie i obejrzyj jej making of).
Cannes Lions
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa z dwoma Srebrnymi Lwami za rozkład jazdy McDonald’s