SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DDB i Grey Warszawa w finale przetargu T-Mobile Polska

Do finału przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska zakwalifikowały się agencje DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa. Z rywalizacji odpadły natomiast Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.

- Do ostatniego etapu wybraliśmy oferty, które najlepiej pasowały do charakteru marki T-Mobile oraz międzynarodowych standardów określonych przez Grupę Deutsche Telekom - uzasadnia Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej T-Mobile Polska. Operator planuje zakończyć przetarg do końca bieżącego kwartału.

Do podpisania umowy z nową agencją obsługą reklamową T-Mobile w zakresie strategii i kreacji ATL zajmować się będą agencje G7 (odpowiada za komunikację taryf na kartę i abonamentowych) oraz Saatchi & Saatchi Poland (odpowiada za oferty biznesowe).

Przypomnijmy, że w prowadzonej od zeszłego tygodnia kampanii reklamowej T-Mobile występuje Zbigniew Wodecki (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

Dołącz do dyskusji: DDB i Grey Warszawa w finale przetargu T-Mobile Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sergio
Przecież wiadomo, że wygra grej - hary poter zaczaruje, to jasne.
odpowiedź
User
Well...
...no to po Saatchi, so to speak... Miedzynarodowy desant nie pomogl? I co teraz? Gdyby nie "merge" z IS - byloby na zaplacenie za prad albo - nomen omen - telefony? :)
odpowiedź
User
Sergio
prawda w oczy kole?
odpowiedź