SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DATA4 z Grayling Poland

DATA4, europejski inwestor i operator centrów danych, powierzył Grayling Poland obsługę komunikacyjną w Polsce.

Agencja była odpowiedzialna za komunikację wejścia firmy na polski rynek, a wśród obowiązków znalazło się stworzenie i realizacja strategii PR i PA oraz kompleksowe doradztwo wizerunkowe.

Obecnie Grayling Poland realizuje bieżące działania komunikacyjne dla DATA4, w tym odpowiada za działania biura prasowego oraz wspiera klienta w obszarze komunikacji na LinkedIn.

Zobacz: Badoo klientem Grayling Poland

Polska to drugi rynek w Europie, obok Francji, na którym Grayling współpracuje z DATA4.

Zobacz: Grayling Poland: awansowali Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati, Klaudia Makiej i Aleksander Markiewicz

- DATA4 to znaczący europejski inwestor i kolejna marka z obszaru digital economy, która dołączyła do grona klientów Grayling Poland. Bardzo się cieszę, że będziemy wykorzystywać nasze kompetencje cyfrowe oraz wieloletnie doświadczenie do budowania wizerunku i przewagi konkurencyjnej DATA4 w Polsce” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Dołącz do dyskusji: DATA4 z Grayling Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl