DATA4 z Grayling Poland
DATA4, europejski inwestor i operator centrów danych, powierzył Grayling Poland obsługę komunikacyjną w Polsce.
Agencja była odpowiedzialna za komunikację wejścia firmy na polski rynek, a wśród obowiązków znalazło się stworzenie i realizacja strategii PR i PA oraz kompleksowe doradztwo wizerunkowe.
Obecnie Grayling Poland realizuje bieżące działania komunikacyjne dla DATA4, w tym odpowiada za działania biura prasowego oraz wspiera klienta w obszarze komunikacji na LinkedIn.
Zobacz: Badoo klientem Grayling Poland
Polska to drugi rynek w Europie, obok Francji, na którym Grayling współpracuje z DATA4.
Zobacz: Grayling Poland: awansowali Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati, Klaudia Makiej i Aleksander Markiewicz
- DATA4 to znaczący europejski inwestor i kolejna marka z obszaru digital economy, która dołączyła do grona klientów Grayling Poland. Bardzo się cieszę, że będziemy wykorzystywać nasze kompetencje cyfrowe oraz wieloletnie doświadczenie do budowania wizerunku i przewagi konkurencyjnej DATA4 w Polsce” – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.
Dołącz do dyskusji: DATA4 z Grayling Poland