Saxo Bank współpracuje z Grayling
Duńska firma z sektora finansowego Saxo Bank powierza Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
W ramach współpracy zespół Grayling odpowiada za relacje z mediami i pozycjonuje ekspertów Saxo na polskim rynku. Celem tych działań jest budowanie reputacji Saxo Banku jako zaufanej i nowatorskiej platformy inwestycyjnej.
Po stronie agencji strategiczny nadzór nad zespołem sprawuje Izabela Wójtowicz, account director, a za współpracę z Grayling Poland po stronie klienta odpowiada Søren Otto Simonsen, head of PR w Saxo.
Zobacz: Grayling wypromuje hotel Element by Westin
Polska jest jednym z kluczowych rynków Saxo Banku w Europie Środkowo-Wschodniej. Rosnąca liczba klientów Saxo na lokalnym rynku pokazuje, że Polacy są coraz bardziej zainteresowani inwestowaniem. Dawanie im takiej możliwości to główny cel Saxo, zgodny z filozofią firmy, którą jest zachęcanie ludzi ciekawych świata do inwestowania.
– Cieszymy się, że możemy działać wspólnie z Grayling, aby wzmocnić naszą obecność w Polsce i liczymy na owocną współpracę – mówi Søren Otto Simonsen, head of PR w Saxo.
Saxo to internetowy specjalista ds. handlu i inwestycji z duńską licencją bankową, który umożliwia inwestowanie na międzynarodowych rynkach kapitałowych.
Dołącz do dyskusji: Saxo Bank współpracuje z Grayling