SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe smaki Danonków bio wsparte kampanią

Danone Polska poszerzył ofertę Danonków o Danonki BIO o smaku gruszki i smaku maliny. Nowość wspiera kampanią przygotowaną przez VMLY&R, MediaCom i K2.

Zawarte w Danonkach BIO składniki: jogurt naturalny, przecier z owoców oraz cukier trzcinowy - powstają  w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ekologicznych upraw i hodowli. Dostępne ą w dwóch owocowych smakach – maliny i gruszki.

Sprzedawane są w saszetkach, produkt można spożyć do 6 godzin po wyjęciu z lodówki.

- Danonki BIO to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych konsumentów, sięgających po wartościowe przekąski, zawierające dosłownie kilka składników. Zależało nam na tym, aby stworzyć wyjątkowy produkt dla dzieci, dlatego postawiliśmy na prosty skład i wykorzystanie składników z certyfikatami BIO - podkreśla Natalia Brewczyńska, starszy kierownik marki w Danone Polska.

Kampania promująca Danonki BIO obejmuje działania shopperowe, digitalowe, współpracę z influencerami i PR.

Kampanię przygotowała Agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiadają MediaCom i K2. Autorką ilustracji do animacji i materiałów promocyjnych wykorzystywanych w kampanii jest Martyna Wójcik – Śmierska.

Latem markę Danonki promowała kampania z bohaterami Toy Story, nieco wcześniej marka w swoich reklamach uczyła dzieci poznawać zwierzęta.

Dołącz do dyskusji: Nowe smaki Danonków bio wsparte kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl