Danone reklamuje nowy jogurt przeciwcholesterolowy
Danone wprowadził na polski rynek nowy produkt obniżający poziom cholesterolu we krwi. Właśnie rozpoczęła się druga część kampanii reklamowej marki o nazwie Danacol obejmująca spoty w polskiej wersji językowej.
Kampania reklamowa wprowadzająca Danacol ma uświadomić, jak powszechny jest problem podwyższonego poziomu cholesterolu we krwi u osób powyżej 40. roku życia. Dlatego jej przekaz skierowany jest przede wszystkim do osób z tej grupy wiekowej borykających się z tą przypadłością. Reklamy mają je przekonać, że najprostszym sposobem walki z cholesterolem jest zmiana sposobu żywienia, w tym konsumpcja produktów spożywczych obniżających jego poziom. Ponadto w kampanii prasowej nacisk kładziony jest na fakt, że ten problem w równym stopniu dotyka kobiety i mężczyzn.
Rozpoczęte na początku czerwca działania reklamowe Danacolu obejmują większość środków przekazu: telewizję, prasę (tygodniki i miesięczniki) i internet. Natomiast od 1 lipca emitowana jest polska wersja telewizyjnego spotu reklamowego, który w czerwcu można było oglądać w wersji dubbingowanej.
Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam.
Dołącz do dyskusji: Danone reklamuje nowy jogurt przeciwcholesterolowy