SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Danone reklamuje nowy jogurt przeciwcholesterolowy

Danone wprowadził na polski rynek nowy produkt obniżający poziom cholesterolu we krwi. Właśnie rozpoczęła się druga część kampanii reklamowej marki o nazwie Danacol obejmująca spoty w polskiej wersji językowej.

Kampania reklamowa wprowadzająca Danacol ma uświadomić, jak powszechny jest problem podwyższonego poziomu cholesterolu we krwi u osób powyżej 40. roku życia. Dlatego jej przekaz skierowany jest przede wszystkim do osób z tej grupy wiekowej borykających się z tą przypadłością. Reklamy mają je przekonać, że najprostszym sposobem walki z cholesterolem jest zmiana sposobu żywienia, w tym konsumpcja produktów spożywczych obniżających jego poziom. Ponadto w kampanii prasowej nacisk kładziony jest na fakt, że ten problem w równym stopniu dotyka kobiety i mężczyzn.

Rozpoczęte na początku czerwca działania reklamowe Danacolu obejmują większość środków przekazu: telewizję, prasę (tygodniki i miesięczniki) i internet. Natomiast od 1 lipca emitowana jest polska wersja telewizyjnego spotu reklamowego, który w czerwcu można było oglądać w wersji dubbingowanej.

Kampanię przygotowała agencja Young & Rubicam.

Dołącz do dyskusji: Danone reklamuje nowy jogurt przeciwcholesterolowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl