Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica
Agencja brandingowa Czteryczwarte przygotowała identyfikację wizualną linii produktów Bio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica.

Znakiem rozpoznawczym linii Bio produktów z Piątnicy jest krowa w kwiatki.
- Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki - komentuje Joanna Aleksandrowicz, new business & PR director Czteryczwarte. - Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie - dodaje specjalistka.
Symbol jest obecny na opakowaniach mleka czy twarogu ekologicznego.
"Z Piątnicy, no bo skąd!"
OSM Piątnica w ostatnich tygodnaich zintensyfikowała działania marketingowe. Od września trwa kampania "Z Piątnicy, no bo skąd!" z udziałem mieszkanki Podlasia, pani Eugenii. Do działań digitalowych zaangażowano popularnego twórcę internetowego, Krzysztofa Gonciarza, który w swoim vlogu promował jogurt typu islandzkiego Skyr.
Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica