„Cztery Kąty”: nowa szata i rubryki
Kwietniowe wydanie magazynu „Cztery Kąty” (Agora) ukazało się w nowej szacie graficznej i z nowymi rubrykami. W miesięczniku jest też więcej zdjęć prezentujących polskie wnętrza, a także porad i inspiracji.
Do makiety wprowadzone zostały nowe czcionki, ramki i wyróżnienia, odświeżona została także okładka. Layout pisma przygotowała Wioletta Cielemęcka, kierownik artystyczna magazynu.
W kwietniowym wydaniu „Czterech Kątów” znalazły się nowe rubryki, m.in. odpowiedzi dekoratora wnętrz na pytania kierowane do redakcji. Czytelnicy będą mogli również poznać polskich projektantów i ich najciekawsze prace.
Wydanie jest dostępne w punktach sprzedaży prasy od 16 marca 2012 r. Do numeru dołączone są prezenty: płyta "Decoupage" z instrukcjami, jak krok po kroku ozdobić przedmioty, oraz najnowszy katalog mebli i dodatków firmy Black Red White.
„Cztery Kąty” w nowej odsłonie promowane są w kampanii obejmującej stacje telewizyjne ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne (m.in. TVN24, Kino Polska, Kuchnia+), stacje radiowe (Radio Złote Przeboje i Radio TOK FM,), serwisy internetowe grupy Gazeta.pl oraz prasę (czasopisma Agory, "Gazetę Wyborczą" i dziennik „Metro”). Spot reklamowy przygotowało studio Stage2, mediaplan - dział marketingu Czasopism Agory we współpracy z domem mediowym Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty”: nowa szata i rubryki