Czołowe portale poradzą sobie z gospodarczym kryzysem
Według eMarketera, "Wielka Czwórka" internetowych portali na rynku amerykańskim bez problemu poradzi sobie z obecnymi niepokojami w gospodarce
Firmę utwierdzają w tym przekonaniu dobre wyniki finansowe Google w I kwartale bieżącego roku, w tym 33-procentowy wzrost zysków netto z reklam w USA - informuje serwis Marketing Charts.
Do wspomnianej "Wielkiej Czwórki" portali poza Google zalicza się również MSN, AOL oraz Yahoo. Według eMarketera, w całym bieżącym roku zanotują one łącznie 21,7 procenta wzrostu dochodów z internetowych reklam w USA. Dla porównania cały rynek reklamy online zanotuje wzrost wydatków o 22,7 procenta.
Największy wzrost dochodów zdaniem eMrketera zanotuje w bieżącym roku Google (o 32,1 procenta), a następnie MSN (o 22,4 procenta), AOL (o 9,6 procenta) oraz Yahoo (o 7,9 procenta).
Dołącz do dyskusji: Czołowe portale poradzą sobie z gospodarczym kryzysem