SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfra+ rozdaje telewizory w promocji

Tradycyjnie pod koniec roku walka na rynku platform zaostrza się, apromocje stają się coraz bardziej agresywne. Cyfra+ przygotowaławłaśnie świąteczną ofertę promocyjną w ramach której nowym klientomi dotychczasowym abonentom zafunduje 23-calowe telewizory LG FullHD.

- Cyfra+ to wysokiej jakości usługi oferowane w oparciu o nowetechnologie takie jak HD, PVR, VoD, czy Multiroom. Promujemy je, adodatkowo - aby abonenci mogli je w pełni docenić - postanowiliśmydać im w prezencie telewizory Full HD - tak w rozmowie z namitłumaczy sens promocji Dorota Zawadzka, dyrektor ds. komunikacji współce Canal+ Cyfrowy.

Telewizor, który rozdawany będzie w promocji to właściwieoferujący jakość full HD monitor LG M237WD-PZ z wbudowany tuneremtelewizyjnym. Jego cena w sklepach internetowych zaczyna się od ok.1000 zł.

Odbiornik ten za 1 zł otrzymają nowi klienci Cyfry+, którzyzdecydują się na podpisanie dwuletniej umowy na najdroższe pakiety:Prestiżowy HD+, Prestiżowy+ lub Komfortowy+, ale wraz z opcjamiCanal+ i HBO. Dodatkowo w ramach tej promocji abonenci dostanązestaw Cyfra+ Multiroom, który będą mogli używać za darmo przezminimalny okres umowy.

Prezenty w postaci odbiorników telewizyjnych LGprzewidziano także dla dotychczasowych klientów Cyfry+ z ponad9-miesięcznym stażem w platformie. Warunkiem otrzymaniaprzez nich telewizora jest zdecydowanie się na 24-miesięczną umowęna najdroższy pakiet Prestiżowy HD+. Dla tych abonentów, którzy niechcą zmieniać pakietu na Prestiżowy HD+, przewidziano atrakcję wpostaci darmowego dostępu do dodatkowych kanałów przez okres odjednego do trzech miesięcy,

- Ta akcja to dla nas ważny element w budowaniu relacji zabonentami. Chcemy, aby zarówno ci, którzy dopiero dołączają dogrona widzów Cyfry+, jak i ci, którzy są z nami długo, czuli siętraktowani w szczególny sposób i mogli w pełni korzystać zróżnorodności i bogactwa naszej oferty. To wyraz strategiikonsumenckiej, w której tak samo ważne jak pozyskiwanie nowych jestbudowanie satysfakcji obecnych klientów - podkreślaBertrand Le Guern, prezes spółki Canal+Cyfrowy.

Agresywne promocje są wprowadzane przez platformy cyfrowe zawszepod koniec roku, bo wtedy jest najważniejszy okres sprzedażowy natym rynku.

Z początkiem listopada br. platforma N udostępniłaklientom nowoczesny Turbodekoder HD z dyskiem o pojemności 500GB (największej w Polsce), możliwością korzystania z gieri dostępem do serwisu Youtube.pl. Ruszyły także nowe promocje. Wjednej z nich całą ofertę platformy przez dwuletni okres umowymożna mieć już za 99 zł miesięcznie zamiast 215 zł.

Główną promocją w Cyfrowym Polsacie, największej platformie wPolsce, jest wprowadzona w październiku br. oferta, która dajenowym abonentom możliwość oglądania wybranego pakietu przez sześćmiesięcy za darmo przy umowie na 29 miesięcy i przez trzy miesięcyprzy umowie na 13 miesięcy. Dodatkowo w pierwszych miesiącachklienci otrzymują bez opłat do oglądania całą ofertę platformy.

Czy Cyfrowy Polsat planuje kolejne, bardziej agresywne promocje?- Zauważalna jest coraz większa konkurencja na rynku. Obserwujemyją uważnie i jeżeli uznamy, że jest taka konieczność, to będziemyreagować na nią odpowiednimi działaniami - mówi nam tylkoOlga Zomer, rzecznik prasowa platformy.

W ramach świątecznych promocji Cyfra+ oferuje nowymklientom również inne bonusy, m.in. abonament za pół cenydo 11 miesięcy, opcję Canal+ za pół ceny nawet przez dwa lata,wszystkie kanały HD gratis przez cały okres minimalny umowy czydekodery Philips PVR HD o połowę taniej przez okres minimalnyumowy. Suma rabatów uzależniona jest od czasu trwania umowypromocyjnej, bo można ją podpisać na 13, 18 lub 24 miesiące.

Kampanię reklamująca promocje Cyfry+ realizowana jest wtelewizji (TVP1, TVP2, Polsacie, TVN), radiu (Trójka, RMF FM iRadio Zet), prasie (TV-guide'y) oraz w internecie (Interia.pl,Onet.pl, Gazeta.pl i Google). Wsparciem dla kampanii sprzedażowejbędzie wizerunkowa akcja outdoorowa Canal+. Kreację kampaniiprzygotowała agencja Ogilvy Action, a planowanie mediów powierzonoMPG.

Z kolei kampania skierowana do dotychczasowych abonentówobejmuje m.in. magazyn "Plus+", biuletyn Cyfry+, stronę www.cyfraplus.pl oraz anteny kanałówprodukowanych przez Canal+ Cyfrowy.

Dołącz do dyskusji: Cyfra+ rozdaje telewizory w promocji

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomasz
jedna wielka ściema żaden tv full hd tylko zwykły monitor z tunerem tv ŻENADA !!!!!!!!!!!
odpowiedź
User
Bogdan
Jestem z Cyfą+ od kilku lat i jest to mój ostatni rok z tą stacją. Cyfra+ myśli tylko o kasie,aby zdobyć nowych klientów oferuje im super promocje, zapominając o stałych klientach. Od przyszłego roku zmieniam stację co roku. Będę miał i duże promocje i nowe oferty programowe - bo Cyfra + ze swoją ofertą jest coraz gorsza.
odpowiedź
User
jj
abonament 120 *24=2880 . Za 2000 ma 32 cale z HD i abonament . Ale promocja ?
odpowiedź