SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Core PR, SM-PR i CreativeHarder z United Brands of Biznes chcą promować dla TVP digitalizację archiwalnych produkcji

Trzy oferty wpłynęły na ogłoszony przez Telewizję Polską przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej z Archiwum TVP SA”. Nadawca na te działania przeznaczy 1,03 mln zł brutto.

Oferty złożyły dwie agencje i jedno konsorcjum. Core PR zaproponowała kwotę 799,06 tys. zł brutto, SM-PR Iwona Kompała – 1,003 mln zł, a konsorcjum złożone z CreativeHarder i United Brands of Biznes - 1,013 mln zł.

Wybrana w ogłoszonym powtórnie (bo pierwotnie nikt nie złożył oferty) przetargu agencja zajmie się kampanią pod hasłem TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”.

TVP chce, by kampania promowała nadawcę jako lidera rekonstrukcji cyfrowej, zwracała uwagę, że poprzez jego realizację Telewizja Polska wzmacnia swoją misyjność, ocala od zapomnienia dobra kulturowe. Działania w głównej mierze mają być realizowane w internecie. Nadawca oczekuje od odbiorców w social mediach jak największej liczby polubień i udostępnień, co ma przyczynić się do popularyzacji rekonstrukcji cyfrowej i efektów pracy nad materiałami audiowizualnymi. Oczekuje także komunikacji z odbiorcami za pomocą komentarzy, oznaczania znajomych w postach itd. Pozostałe działania prowadzone w internecie mają doprowadzić do zwiększenia oglądalności zdigitalizowanych audycji na dedykowanej platformie TVP oraz zwiększenia zainteresowania Telewizją Polską, a także umocnić pozytywny wizerunek TVP w kanale internetowym jako lidera rekonstrukcji cyfrowej.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się stworzeniem i przeprowadzeniem kampanii informacyjno-promocyjnej „TVP S.A. liderem rekonstrukcji cyfrowej” (do końca trwania projektu tj. do 22 października 2019 roku) w internecie(w tym social media) oraz z uwzględnieniem autopromocji z wykorzystaniem własnych anten nadawcy i jego kanałów online. Będzie też odpowiadać za zakup mediów zewnętrznych, obsługę kampanii mediowej (tworzenie kreacji, optymalizację kampanii etc.), obsługę kanałów social media, w tym przejęcie obsługi już istniejącego profilu na Facebooku.

Działania te mają przedstawiać rekonstrukcję cyfrową jako największą, pierwszą w Polsce, współfinansowaną ze środków UE. Mają podkreślać też, że jest bezpłatna, informacyjna, kulturoznawcza, filmoznawcza, wartościowa, innowacyjna, nowoczesna oraz że łączy pokolenia twórców i widzów, chroniąc dziedzictwo kulturowe. W kontekście działań promocyjnych dedykowanych projektowi „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP S.A.”, priorytetem jest przede wszystkim dotarcie z informacją o projekcie i zrekonstruowanych materiach filmowych do jak najszerszego grona osób. Dodatkowo każde działanie promocyjne ma promować dedykowany portal internetowy, gdzie będą zamieszczane wszystkie materiały filmowe powstałe w wyniku projektu. W szczególności w kręgu zainteresowań TVP są miłośnicy, pasjonaci i profesjonaliści, którzy śledzą wszelkie nowinki z branży, mają dużą wiedzę merytoryczną na temat filmów, technologii i trendów w branży telewizyjnej, filmowej i rekonstrukcyjnej, często są to byli lub obecni pracownicy branży filmowej, telewizyjnej i szerzej – kreatywnej. W tej grupie priorytetem jest zbudowanie dobrej reputacji marki „Rekonstrukcja cyfrowa TVP” oraz wczesne zapobieganie, wykrywanie i reagowanie na kryzysy wizerunkowe i informacyjne. Konkurentami TVP w zakresie rekonstrukcji cyfrowej są Filmoteka Narodowa, Narodowy Instytut Audiowizualny, WFDiF, SF TOR, SF KADR i SF Zebra.

Dołącz do dyskusji: Core PR, SM-PR i CreativeHarder z United Brands of Biznes chcą promować dla TVP digitalizację archiwalnych produkcji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LOL3
czy przetarg został kolejny ustawiony?
odpowiedź