Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O
Dom mediowy Codemedia zajmie się przeprowadzeniem akcji promocyjnej sklepu internetowego z ubraniami oraz zabawkami dla dzieci. Kampania bazować będzie na influencer marketingu.
Kampania realizowana przez Codemedia rozpocznie się w drugiej połowie listopada. Opiera się na wysyłkach kreatywnych do wybranej grupy influencerów, przewidzianych w okresie kupowania prezentów na święta Bożego Narodzenia. Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości marki w grupie docelowej.
- Jest to kolejna akcja realizowana dla firmy Jako-O, z którą rozpoczęliśmy współpracę prawie półtora roku temu – komentuje Urszula Dyduła, media manager Codemedia.
Dotychczas dom mediowy realizował dla klienta kampanie promocyjne na Facebooku oraz działania w digitalu.
Dołącz do dyskusji: Codemedia poprowadzi kampanię influencr marketingową dla sklepu internetowego Jako-O