Dziadek do orzechów dalej dla Coccolino
Marka środków czystości Coccolino (Unilever Polska) zdecydowała się przedłużyć współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów.

Coccolino i Dziadek do orzechów nawiązali współpracę w drugiej połowie 2021 roku i od tamtej pory agencja cały czas jest odpowiedzialna za przygotowanie komunikacji e-mail marketingowej dla marki. Umowę podpisano na cały 2023 rok.
„Jest nam szalenie miło, że Miś Coccolino zostaje z naszym zespołem na kolejny rok. Choć od dawna słyszy się, że newslettery utraciły swoją moc, współpraca z tą marką sprawia, że nie dajemy wiary plotkom. Obserwując kolejne wysyłki widzę, że najważniejszy jest dobrej jakości content, a także testy, testy, testy. Dzięki temu możemy optymalizować nasze działania i wciąż podbijać wyniki klienta - mówi Ewa Sulewska, head of content w Dziadku do orzechów.
Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów dalej dla Coccolino