Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich
Koncern Coca-Cola rozpoczął nową, globalną kampanię reklamową pod hasłem "A Recipe for Magic" z modelką Gigi Hadid w roli głównej. W działaniach tych marka skupia się na relacjach międzyludzkich.
Coca-Cola w nowej globalnej kampanii skupia się na relacjach i więzi między ludźmi, które często tworzą się wtedy, gdy ludzie dzielą się posiłkiem.
Kampania pod hasłem „A Recipe for Magic” obejmuje Stany Zjednoczone, Kanadę, Amerykę Łacińską, Europę, Japonię i kilka innych kluczowych dla marki rynkach.
Bohaterką reklam jest supermodelka Gigi Hadid. Obok niej w reklamach pojawią się też m.in. chiński aktor i smakosz Yang Yang oraz meksykański influencer kulinarny Oscar Meza. Kampania ma mieć szeroki zasięg, a jednocześnie znaczenie lokalne i będzie wspierana przez około 750 influencerów i szefów kuchni.
W jednej ze scen Gigi Hadid mówi, że „tworzenie nowych tradycji”, „dzielenie się starymi historiami” i „lodowata Coca-Cola” były jej „przepisem na magię”.
Nowa kampania Coca-Coli koncentruje się na jedzeniu jako elemencie do nawiązywania kontaktów międzyludzkich - dlatego w reklamach marka napoju pokazywana jako nieodłączny element posiłków i wyjątkowych momentów przy stole. Inspiracją dla „A Recipe of Magic" są badania cytowane w materiałach prasowych, z których wynika, że ponad 80 proc.ludzi chce częściej dzielić się posiłkiem, a ponad 65 proc. przypomina sobie o wartości łączenia się z innymi podczas jedzenia z kimś innym.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, na platformach VOD, kinach, na outdoorze, na portalach społecznościowych przez cały kwiecień i maj.
Nad kampanią pracowały agencje: OpenX (WPP), Ogilvy, Momentum Worldwide, Mediacom, United Talent Agency, VMLY&R oraz Zeno.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich