„Chwila dla Ciebie” liderem, „Naj” stracił najwięcej
W styczniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie”. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost, w dól poszła natomiast sprzedaż obu jego konkurentów.
Średnia sprzedaż ogółem „Chwili dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w styczniu br. 323 923 tys. egz. i była o 6 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż spadła o 28 proc. do 228 086 egz.
Najwięcej stracił jednak znajdujący się na miejscu trzecim tygodnik „Naj”, którego sprzedaż ogółem w pierwszym miesiącu br. wyniosła 146 430 egz., czyli aż o 32 proc. mniej niż w styczniu 2009 roku.
styczeń | ||
2010 | 2009 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Chwila dla Ciebie | 323 923 | 306 492 |
Pani Domu | 228 086 | 315 359 |
Naj | 146 430 | 216 236 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca widać, że także w tym przypadku w górę poszła jedynie sprzedaż „Chwili dla Ciebie”.
2010 | 2009 | |
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Chwila dla Ciebie | 323 923 | 305 732 |
Pani Domu | 228 086 | 234 303 |
Naj | 146 430 | 158 405 |
Dołącz do dyskusji: „Chwila dla Ciebie” liderem, „Naj” stracił najwięcej