SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik TVN na sierpień: 6 proc. w górę, „Fakty” najdroższe

W sierpniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są pasma przy „Faktach”. Ogółem ceny spotów średnio są o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej.

W sierpniowej ofercie TVN reklama w dzień powszedni przy „Faktach” kosztuje 33 tys. zł, czyli 4,1 tys. zł więcej niż rok wcześniej (wszystkie podane kwoty to ceny netto 30-sekundowych spotów). Z reklamę o tej porze w sobotę trzeba wydać 23,3 tys. zł (4,1 tys. zł mniej niż w sierpniu ub.r.), a w niedzielę - 29,3 zł (0,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej).

>>> TVN stawia na własną telenowelę, a nie na format

Reklama przed serwisem sportowym kosztuje od 19,8 do 26,4 tys. zł (rok wcześniej było to od 20,6 do 25 tys. zł), a przed prognozą pogody - od 18,1 do 23,6 tys. zł (rok wcześniej - od 17,9 do 22,9 tys. zł).

W wieczornym paśmie po 20:00 najdroższe są spoty przy emitowanym od poniedziałku do czwartku „W-11 Wydziale Śledczym” - kosztują nawet 31 tys. zł. W sierpniu ub.r. za taką reklamę trzeba było zapłacić maksymalnie22,5 tys. zł.

>>> TVN pracuje nad teleturniejem „Minute to Win it” (wideo)

Jeśli chodzi o filmy, które TVN emituje w wieczorami w weekendy, to najdroższe dla reklamodawców są te nadawane w niedzielę - spoty przy nich kosztują nawet 24,5 tys. zł, czyli mimo wszystko 5,4 tys. zł mniej niż rok wcześniej. Z kolei na reklamę przy piątkowych filmach trzeba wydać maksymalnie 22,2 tys. zł (0,6 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przy sobotnich filmach - 21,2 tys. zł (2,7 tys. zł więcej niż rok wcześniej). Ogółem w paśmie po 20:00 nieco droższe są spoty w drugiej połowie miesiąca niż w pierwszych dwóch tygodniach.

>>> „Dzień dobry TVN” zmniejszyło przewagę nad „Pytaniem na śniadanie”

GRP dla widzów w wieku 16-49 lat kosztuje 3,39 tys. zł, czyli tyle samo co w sierpniu ub.r. Najwyższa jest cena GRP dla mężczyzn w wieku 16-39 lat - wynosi 4,61 tys. zł. Ogółem w godzinach 6-2 reklamy są średnio o 6 proc. droższe niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Cennik TVN na sierpień: 6 proc. w górę, „Fakty” najdroższe

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tvn to szmira
Kto z reklamodawców da sie jeszcze nabrac na te smierdzace odgrzewane kotlety z pod znaku TVN ? te same programy prowadzone przez te same medialne trupy lekko przypudrowane
odpowiedź
User
ABC News
Zastanawia mnie, kto z reklamodawców wierzy, że widz zobaczy jego reklamę umieszczoną w środku 10-minutowego bloku. Pierwsze i ostatnie spoty z długiego bloku reklamowego ktoś na pewno ogląda, ale te ze środka?
odpowiedź
User
jurek
Jako abonent telewizji N mogę napisać, że jestem zadowolony z oferty TVN, jeśli chodzi o wiadomości to oglądam tylko fakty- oczywiście kanał w HD. N oferuje najwięcej jeśli chodzi o treści programowe i ofertę sprzętową.
odpowiedź