„Więcej przygód, czasu i razem” w letnich reklamach CCC (wideo)
Ruszyła letnia kampania reklamowa sieci sklepów z obuwiem i torebkami CCC. Akcja jest realizowana w ramach cyklu pod hasłem „Go for more - idę po więcej”.
Nowe reklamy są utrzymane w scenerii rajskich plaż. Prezentowanie są w nich buty dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także torebki kobiece. W kampanii oprócz głównego hasła pojawiają się slogany „Więcej przygód”, „Więcej czasu” i „Więcej razem”.
Jest to kolejna odsłona komunikacji reklamowej CCC pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. W poprzedniej akcji, skierowanej do osób w wieku studenckim, promowane były buty New Balance i Puma.
Tłem muzycznym spotów jest niezmiennie piosenka „These boots are made for walking”, tym razem w nowej, letniej aranżacji.
Nowa kampania obejmuje telewizję, prasę, internet (m.in. social media) oraz sklepy CCC (blendy, plakaty witrynowe oraz komunikaty na ekranach LED).
Działania są realizowane jednocześnie w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Serviceplan. Za działania w internecie odpowiada agencja OS3, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: „Więcej przygód, czasu i razem” w letnich reklamach CCC (wideo)