Carat Polska wygrał przetarg na obsługę Trefla w Polsce i na Węgrzech
Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska) współpracuje z firmą Trefl, producentem gier planszowych w Polsce oraz na Węgrzech.
W ramach umowy dom mediowy Carat zajmuje się przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Trefl SA.
Współpraca obejmuje rynek polski oraz węgierski. Polski oddział Carat koordynował kampanię digitalową na Węgrzech, zaś węgierski oddział Carat zajął się planowaniem i zakupem mediów do aktywności reklamowych w telewizji. Dodatkowo, polski oddział agencji prowadzi dla firmy Trefl SA warsztaty mediowe. Współpraca została nawiązana dzięki wygranemu przetargowi. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
- O wyborze partnera zadecydowało profesjonalne przygotowanie do przetargu i doświadczenie w pracy z podmiotami z branży dziecięcej i zabawkowej - powiedział Roman Szczepan Kniter, prezes Trefl SA
Działania o największej intensywności zaplanowano i zrealizowano w okresie przedświątecznym. Na rynku polskim dom mediowy zrealizował szereg kampanii TV i digital dla takich gier, jak 5 sekund, Ego, Mistakos czy dla produktów marki VTech.
Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy obsługiwał dotychczas producenta gier. W poprzednich latach firma współpracowała m.in. z agencją Komunikacja Plus.
Dołącz do dyskusji: Carat Polska wygrał przetarg na obsługę Trefla w Polsce i na Węgrzech