SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

byss.pl dla Otto

Agencja byss.pl wygrała przetarg na obsługę marketingową należącego do Grupy Otto serwisu internetowego otto.pl.

Głównym zadaniem agencji będzie egzekucja kompleksowej strategii działań on-line, w tym tworzenie materiałów dedykowanych kampanii marketingowej w sieci dla serwisu.

Grupa Otto oferuje w internecie produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad 120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Powstała ona na platformie internetowej iShop.

Wieloetapowy przetarg na obsługę marketingową marki agencja byss.pl wygrała wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla serwisu. Oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w internecie, byss.pl będzie także odpowiedzialna za działania PR.

Dołącz do dyskusji: byss.pl dla Otto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl