Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku
Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku w zakresie kreacji reklam ATL i BTL oraz doradztwa marketingowego. Agencja pozyskała to zlecenie w ramach przetargu.
Kreacją kampanii reklamowych ATL i BTL dla Banku Ochrony Środowiska agencja Brasil będzie się zajmować samodzielnie, natomiast doradzać bankowi w konstruowaniu i realizowaniu długofalowej strategii marketingowej będzie wspólnie z należącą do tej samej grupy firmą Agnieszki Garwolińskiej i Ireny Iwasiewicz. – Brasil zaproponowała niesztampowe, a zarazem bardzo spójne rozwiązania kreatywne – uzasadnia Katarzyna Kubicka, dyrektor marketingu BOŚ Banku.
Kreacją ostatnich kampanii banku zajmował się jego departament marketingowy we współpracy z agencją Timecode.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Brasil rozpoczyna obsługę BOŚ Banku
http://laboratorium-reklamy.blogspot.com/2011/03/reklama-bos-lokata-na-dzien-dobry.html